close



這首歌實在是太正點了
可以做為一系列英文歌網誌的開端


接招合唱團Take That)是1990年創立的英格蘭男子流行演唱組合。1990—1996年間,接招總共售出一千九百萬張唱片
接招於1996年宣布解散,2005年又宣布重新組合復出。

Take That - Patience

Just have a little, patience
只需要一點耐心

I'm still hurting from a love I lost
我依舊在失去的愛中受傷害
I'm feeling your frustration
我感受到你的挫敗
Any minute all the pain will stop
但痛苦在任何時候有可能會停止
Just hold me close inside your arms tonight
今晚將我抱在你懷裡
Don’t be too hard on my emotions
別對我的情緒太在意

Cause I, need time
因為我 需要時間
My heart is numb has no feeling
我的心已麻木 沒了感覺
So while I’m still healing
當我依然在復原時
Just try and have a little patience
請試著給我點耐心

I really wanna start over again
我真的想再嘗試一次
I know you wanna be my salvation
我知道你想要拯救我
The one that I can always depend
成為那個我能一值依賴的對象

I'll try to be strong, believe me
我會試著堅強  相信我
I'm trying to move on
我一直在往前
It's complicated but understand me
這很複雜但請理解我

Cause I, need time
因為  我需要時間
My heart is numb has no feeling
我的心已麻木 沒了感覺
So while I’m still healing
當我依然在復原時
Just try and have a little patience, yeah
請試著給我點耐心
Have a little patience, yeah
是的  一點耐心

Cause these scars runs so deep
因為這些創傷如此的深
It’s been hard
這是這麼的難
But I have to believe
但我還是要相信

Have a little patience
有點耐心
Have a little patience
有點耐心

Cause I, need time
因為  我需要時間
My heart is numb has no feeling
我的心已麻木 沒了感覺
So while I’m still healing
當我依然在復原時
Just try and have a little patience
請試著給我點耐心
Have a little patience
是的  一點耐心

My heart is numb has no feeling
我的心已麻木 沒了感覺
So while I’m still healing
當我依然在復原時
Just try and have a little... Patience
請試著給我點耐心

arrow
arrow
    全站熱搜

    sinner0116 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()