close




Jay Sean是印度裔的英國籍歌手
今年26歲是印度和英國最成功的R&B歌手之一

Down
這首歌是Jay Sean 在美國發的第一首單曲
和美國繞舌巨星Lil Wayne合作的
雖然歌詞一直鬼打牆 down down down..
不過整首歌極富動感
會讓人一聽在聽



這首的MV還蠻有趣的
一開始的淡藍色光束環繞整個party
接著Jay Sean帥氣的出場  看到美女還要挑逗一下
唱到第一次副歌時的舞蹈真是太有趣了
還會搭配藍色光束增添一下帥氣

在中間Lil Wayne出場時
整體裝扮就讓人感覺Rap超強
兩人的互動好像是要說明什麼事
一直在sky is falling down
是個很有特色的mv

Jay Sean - Down

Baby are you down down down down down,
Down, down,
寶貝你是不是再難過
Even if the sky is falling down,
Down, down
Ooh (ohhh)
即使天空就要墜落下來

(Verse 1)
You oughta know, tonight is the night to let it go,
Put on a show, i wanna see how you lose control,
你要知道 今晚要完全釋放
演一場戲 我要看你如何失去控制

So leave it behind ’cause we, have a night to get away,
So come on and fly with me, as we make our great escape.
拋棄不快樂 我們有一個晚上來逃離
來跟我一起飛翔 使我們進行大逃亡


So baby don’t worry, you are my only,
You won’t be lonely, even if the sky is falling down,
寶貝別擔心 你是我的唯一
 就算天塌下來 你也不會寂寞

You’ll be my only, no need to worry,
Baby are you down down down down down,
Down, Down,
不需擔心 你會是我的唯一
寶貝你是不是再難過 低落

Baby are you down down down down down,
Down, Down,
Even if the sky is falling down,
寶貝你是不是再難過 低落
即使天空要塌下來

(Verse 2)
Just let it be, come on and bring your body next to me,
I’ll take you away, hey, turn this place into our private getaway,
隨它而去吧 將你的身體靠在我身邊
我會帶你離開 將這個地方變成我們私人的通道

So leave it behind ‘cause we, have a night to get away,
So come on and fly with me, as we make our great escape,
  (So why don’t we run away)
拋棄不快樂 我們有一個晚上來逃離
來跟我一起飛翔 使我們進行大逃亡
(那麼我們為何不逃跑呢)


So baby don’t worry, you are my only,
You won’t be lonely, even if the sky is falling down,
寶貝別擔心 你是我的唯一
 就算天塌下來 你也不會寂寞


You’ll be my only, no need to worry,
Baby are you down down down down down,
Down, Down,
Baby are you down down down down down,
Down, Down,
Even if the sky is falling down,
不需擔心 你會是我的唯一
寶貝你是不是再難過 低落


LiL Wayne
(Verse 3)
Even if the sky is falling down like she supposed to be,
She gets down low for me,
即使天像她想像的那樣塌下來
她也會比我還低
Down like her temperature, ’cause to me she zero degree,
She cold, overfreeze,
I got that girl from overseas,
Now she my miss America,
落的像她的體溫 對我來說她就是零度低溫
她很冷 在凍結
我從海外得到這個女孩
現在她是我的美國小姐
now can i be her soldier please,
I’m fighting for this girl,
On the battlefield of love,
請讓我成為她的士兵
我會為她奮戰
在愛的戰場上奮戰

Don’t it look like baby cupid sending arrows from above,
Don’t you ever leave the side of me,
Indefinitely, not probably,
and honestly im down like the economy,
Yeahhhhhh
這不就像愛神邱比特所射的箭嗎
永遠不要離開我身邊
永遠的 不可能的
說實在我如這經濟一樣低落


So baby don’t worry, you are my only,
You won’t be lonely, even if the sky is falling down,
寶貝別擔心 你是我的唯一
 就算天塌下來 你也不會寂寞


You’ll be my only, no need to worry,
Baby are you down down down down down,
Down, Down,
Baby are you down down down down down,
Down, Down,
Even if the sky is falling down

不需擔心 你會是我的唯一
寶貝你是不是再難過 低落
即使天要塌下來

arrow
arrow
    全站熱搜

    sinner0116 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()